Възползвайте се от съветите!

Абсолютно безплатно мога да отговоря на въпросите ви на е-мейл: vapros_otgovor@abv.bg
Внимание: не отговарям на въпроси, свързани със здраве, не правя и не развалям магии, не съм лечител!

Условия за контакт с мен:

Задайте въпросите си ясно и коректно, може да добавите и рождена дата и година- това ще ме улесни поради липсата на пряк контакт. Не отговарям на твърде общо зададени въпроси, като например: "Ще ми кажеш ли нещо за бъдещето? Каквото и да е, не ме интересува нищо конкретно..." Въпроси от типа "Кога ще си намеря работа?" също е доста спекулативен и не съм убедена, че бих ви помогнала.

Очаквам ви!

четвъртък, 30 юли 2009 г.

Добре дошли!

Здравейте и добре дошли в новия ми блог, посветен на едно изключително явление- катрите Таро. Едва ли си даваме сметка колко могат да ни помогнат, често се отнасяме с пренебрежение към всичко паранормално и окултно. Тук съм, за да ви запозная с истината и да помогна на този, който има желание и ми се довери. Така че ако решите да четете по-нататък, оставене предразсъдъците и недоверието си и повярвайте в магическта сила на тарото, поне за малко...


Бих се радвала да помогна на всеки, който има нужда със съвет от картите. За тази цел можете да ми пишете на vapros_otgovor@abv.bg и да зададете въпроса си. Ще се постарая възможно най-скоро да ви отговоря. Искам да поясня, че работя абсолютно безплатно и нямам користни цели- за мен тарото е хоби, с което запълвам свободното си време и не претендирам, че съм професионалист. Това, което мога да гарантирам, е че ще се отнеса с рабзиране и внимание към проблема ви и ще бъда искрена и коректна в отговорите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар