Възползвайте се от съветите!

Абсолютно безплатно мога да отговоря на въпросите ви на е-мейл: vapros_otgovor@abv.bg
Внимание: не отговарям на въпроси, свързани със здраве, не правя и не развалям магии, не съм лечител!

Условия за контакт с мен:

Задайте въпросите си ясно и коректно, може да добавите и рождена дата и година- това ще ме улесни поради липсата на пряк контакт. Не отговарям на твърде общо зададени въпроси, като например: "Ще ми кажеш ли нещо за бъдещето? Каквото и да е, не ме интересува нищо конкретно..." Въпроси от типа "Кога ще си намеря работа?" също е доста спекулативен и не съм убедена, че бих ви помогнала.

Очаквам ви!

четвъртък, 30 юли 2009 г.

Какво мога да попитам картите?

Картите таро са уникална система от символи и комбинации между тях, които дават възможност да бъдат обхванати всички аспеткти от живота ни. Те имат свойството да показват ясно и точно проблемите, както и да предлагат изход и разрешение от почти всяка житейска ситуация.

Освен това оказват голяма помощ, когато желаем да разгадаем нечия душевност, нечий характер. Често се случва така, че някой е близко до нас, но не го познаваме достатъчно добре, не знаем какво мисли и какви са намеренията му. В този случай картите ни помагат да видим през неговите очи, да рзберем какви са желанията и намеренията му.

Особена помощ картите оказват, когато поемаме по нов и непознат път. Те успяват много точно да разделят живота ни на етапи и да характеризират всеки т тях. Всъщност голяма част от хората, с които съм работила, са били именно в началото на нов житейски хоризонт, без дори да го осъзнават. Често пъти хората се намират пред планина, зад която се разкрива един нов, красив и хармоничен живот, но не могат да го видят. Картите показват коя е крачката, за да прескочим планината и да се озовем в едно по-щастливо бъдеще.

Както виждате, картите таро са наш съветник и помощник, те не правят нищо вместо нас и не могат да ни обещаят магии, вечно щастие, пари и любов, но могат да ни насочат към тези неща...

Искате да се допитате до картите? Тогава прочетете тук условията: http://tarocards.blogspot.com/2009/07/blog-post.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар