Възползвайте се от съветите!

Абсолютно безплатно мога да отговоря на въпросите ви на е-мейл: vapros_otgovor@abv.bg
Внимание: не отговарям на въпроси, свързани със здраве, не правя и не развалям магии, не съм лечител!

Условия за контакт с мен:

Задайте въпросите си ясно и коректно, може да добавите и рождена дата и година- това ще ме улесни поради липсата на пряк контакт. Не отговарям на твърде общо зададени въпроси, като например: "Ще ми кажеш ли нещо за бъдещето? Каквото и да е, не ме интересува нищо конкретно..." Въпроси от типа "Кога ще си намеря работа?" също е доста спекулативен и не съм убедена, че бих ви помогнала.

Очаквам ви!

петък, 21 август 2009 г.

Метод на 5-те карти

Това е един от най-лесните методи за гледане на таро, който дава точен отговор на един въпрос, но не позволява навлизането в детайли. Използват се само Големите аркани.

Методът на 5-те карти се използва така: питащият разбърква картите и изтегля 4 от тях.

Карта номер 1: тя е в закрила на питащия и се дефинира като "твърдение"
Карта номер 2: тя е противопоставяне на номер 1 и се дефинира като "отрицание"
Карта номер 3: представя най-често случка или събитие и се нарича "дискусия"
Карта номер 4: тя е сентенцията и се нарича "разрешение"

Карта номер 5: тя не се изтегля от питащия, нито от гледащия. Открива се като се извърши теософско редуциране на сбора на числата на 4-те карти, т.е. ако номерата им са например: 4, 20,15, 7, се получава: 4+20+15+7=46 =>4+6=10. Следователно в този случай 5-тата карта е с номер 10 /Колелото на съдбата/. Тя е "синтезът" на останалите карти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар